torsdag 5 november 2009

Efterlyses

Det är arla morgon i Skärmarbrink. Jag har varit vaken sedan fem i morse enbart för att hinna diska och läsa en god bok. Om fem minuter skall jag fara till skolan.

Om det finnes någon som läser vår blogg vet jag ej. Ändock tänkte jag efterlysa feedback på fanzinet. Man kan ju skriva en såndär kommentar härunder anonymt tror jag. Det vore underbart för mig, i egenskap av chefredaktör att få in diverse kommentarer för att kunna förbättra denna lilla blaska.

Tack på förhand/ Chefredaktörn Maja Li

4 kommentarer:

  1. Det enda negativa var väl att jag inte hade en text med. Annars superduper. JÄTTESNYGGT FRAMFÖRALLT! HEJ-fanzine borde gilla Bagga här på bloggen!

    SvaraRadera
  2. Åh, men Linan!
    Får jag lägga upp Bagga här? Det hade vart asfett!

    SvaraRadera
  3. För mig får du absolut det! Men Bagga själv kanske inte godkänner...

    SvaraRadera
  4. Jag frågar Baggen helt enkelt!!

    SvaraRadera