onsdag 16 juni 2010



HEJ hördeni
Min mormor har läst senaste fanzinet, hon gillar det.
NI kommer också gilla det! Beställ fanzine nr 3 snarast!
Jag har ingen lust att skriva om att ni ska köpa fanzine utan berättar istället om hur tråkigt jag har just nu. Jag gör stop motions med mig själv och min hårsnodd i huvudrollen, räknar klart matte e och äter nudlar. Det låter mjäkigt och är rätt mjäkigt men jag har haft världens bästa dag ändå. Nu har jag även upptäckt sidan http://samesies.tumblr.com/ som är mitt senaste HEJTIPS. Där lägger upphovsrättsmannen upp bilder i par, där varje par är bilder som visar samma saker. Dubletter av motiv helt enkelt. Mycket roligt, görs i trevlig jargong också.
Jag återkommer när energin från nudlarna upptagits, tror jag!
Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar