fredag 5 mars 2010



Det är fredag och jag avnjuter den sista lunchen hemma innan jag återvänder till Sthlm och ett liv som inte är sport och inte lov. Lovveckan är snart förbi, sportveckan. Hejdå till sporterier. Nu ska ni inte tro att jag är den som åker särskilt mycket skidor. Det fick jag nog av under min uppväxt. Exotismen är i mina ögon obefintlig vad gäller förflyttning med hjälp av skidor och skridskor. Jag är uppvuxen med det och jag tycker, i det skede av livet jag är i, inte att det är kul. Därför ägnar jag mig åt andra sporter. Ni kanske undrar vad för slags sporter det rör sig om, jag bifogar därför en film som visar några sekunder ur mitt liv och framförallt; några sekunder ur mitt SPORT-lov.

Au Rev.
Klara

Ps. Jag gillar inte Guns n Roses så fasligt mycket även om min bandana kan få Er att tro detta. Låt er inte luras. Ds.

Ps 2. Filmen döper jag såklart till: I väntan på Hejfanzine nr 3. Ni som inte har köpt ettan och tvåan: GÖR DET!!! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar